Hej derude. Blot for at undgå en dyb fortvivlelse fra mine trofaste læseres side af, ville jeg lige pointere at der nu er ryddet ud i indlæggene, i håb om at en ny og frisk start vil indfinde sig efter sommerferien. Måske før, hvem ved? Jeg er i mine måneders fravær modnet (på trods af en markant reducering af hjerneceller), og er om blot halvanden uge færdig med min gymnasietid suk... En god tid, som jeg vil savne. Udover det, vil jeg også pointere at det ikke bliver de daglige se-hvad-jeg-har-på-i-dag-indlæg, men hellere et rum for de kreative projekter jeg forhåbentlig vil få tid og råd til at udføre i mit liv, nu hvor eksaminerne overstås og min fritid ikke går på unødvendige afleveringer, der ikke forbedre mine faglige kompetencer overhoved eller lektier som jeg kun får lavet halvt. Hvad bloggen bliver til og hvornår vides ikke men I skal vide, at jeg savner jer derude og ville egentlig have sagt det mere personligt i en video i stedet for, men forhindringer opstod som så ofte. Mig og teknologi er stadig en dårlig cocktail. Hvis I har nogle spørgsmål eller bare vil komme med en lille hilsen såvel som protest over mit svigt i blogland, så kom an!

2 comments:

Isabel Nielsen said...

Vi har savnet dig. <3.

Ditte mumi said...

Er spændt på at se hvad der kommer :)